جک سری بیست و نهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 932
نویسنده : sadaf

یادم میاد یه بار یکی از دوستام تو مدرسه لواشک آورده بود ...
هعــــی روحش شاد ویادش گرامی باد ^ـ^
دختر خوبی بود ولی حیف که مارو خوب نمیشناخت

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

برنامه ی هرسال من تو تعطیلات نوروز.......
(ن)شستن
(و)
(ر)یلکس بودن
(و)
(ز)ر زدن

کیا مث منن؟؟؟=)

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

دختر داییم 6 سالشه .
اومده میگه : خاطره بیا منطقی حرف بزنیم
گفتم بزنیم .
مگه : ببین خاطره من چون برنج خیلی دوست دارم میخوام برم زن شمالی ها بشم
تو هم که عاشق طبیعتی ، بیا تو هم برو زن شمال ها بشو .
من اونجا غریب نباشم دلم بگیرم .
من :|
همچنان من :|
و بازم من :|
آخه من چی بگم ؟ بچه 6 ساله به فکر ازدواجه اونوقت من منتظرم سری جدید کلاه قرمزی در بیاد :(

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ
.
.
.
.
.
.

ﻧﻨﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ ﻋﻤﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺘﻮ ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﺍﺏ ﺷﺎﺩ ﮐﻦ ^__^

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

چندتا فامیل پیر داشتم همیشه توی عروسیها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن:بعدی تویی، بعدی تویی...
البته دیگه اینکارو نمیکنن...چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو کردم :)
منکه جواب گرفتم شمام امتحان کنید بد نیس:)))





:: موضوعات مرتبط: جك , مورد داشتيم , خاطرات خنده دار , دقت كردين , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com